نوروزی: استقبال بی نظیر مردم از برنامه های دهه فجر/ اتوبوس و مترو ۲۲ بهمن رایگان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نوروزی: استقبال بی نظیر مردم از برنامه های دهه فجر/ اتوبوس و مترو ۲۲ بهمن رایگان است

شهردار اصفهان گفت: روز ۲۲ بهمن، ۳۵۰ دستگاه اتوبوس و مترو به صورت رایگان مردم را به محل برگزاری مراسم در میدان امام(ره) انتقال می دهند.

به گزارش ارک خبربه  نقل از ایمنا، قدرت الله نوروزی در حاشیه افتتاح پروژه های مناطق هفت و ۱۰ اظهار کرد: با توجه به تراکم ساخت و ساز در منطقه هفت، احداث بوستان های محلی در این منطقه احساس می شود، پارک گلستان در خیابان هسا در همین راستا احداث شده است.

وی افزود: توسعه این بوستان در دستور کار شهرداری منطقه هفت قرار دارد، از این رو امیدواریم در آینده ای نزدیک چهار تا پنج هزار متر انتهای این پارک نیز تملک شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به نیاز شهروندان به فضاهای تفریحی، درصدد هستیم با تامین آب مورد نیاز فضای سبز و تجهیز بوستان ها به امکانات تفریحی، فضای مناسب و بانشاطی را برای آنان ایجاد کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه این منطقه و تراکم جمعیتی باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب و تخصیص بودجه، وضعیت منطقه را بهبود بخشیده تا شاهد رشد و آبادانی شهر باشیم.

نوروزی اضافه کرد: در منطقه ۱۰ نیز شاهد افتتاح خیابان های سپهر، شهید رضاییان و بوستان صفا با هزینه ۳۰ میلیارد تومان بودیم.

وی ادامه داد: خیابان سپهر به طول ۶۰۰ متر، بوستان صفا به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و خیابان شهید رضاییان به طول ۱۶۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در طول ایام دهه مبارک فجر ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی و با حضور و استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.

شهردار اصفهان با اشاره به برنامه ریزی این نهاد برای برپایی بهتر مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی به مردم در روز ۲۲ بهمن، ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف شهر به صورت رایگان مردم را به محل برگزاری مراسم در میدان امام(ره) انتقال می دهند، همچنین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در سطح شهر تردد و به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

نوروزی ادامه داد: به منظور خدمات رسانی بیشتر، مترو در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان به شهروندان سرویس دهی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا