مدیر مخابرات منطقه اصفهان : از باشگاه خبرنگاران معلول حمایت می کنیم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :

از باشگاه خبرنگاران معلول حمایت می کنیم

مدیر مخابرات منطقه اصفهان و تنی چند از مسئولین این شرکت از روند فعالیت های باشگاه خبری معلولین (آسنا نیوز ) دیدن وبا آنان گفتگو نمود .

در این آیین که در محل مجتمع غیر دولتی خدمات بهزیستی حضرت ابوالفضل ع برگزار شد ، منصور گلناری از اعضای هیات موسس این باشگاه خبری گفت : در هرجامعه بر اساس استانداردهای جهانی بین ۸ تا ۱۰ درصد افراد دچار معلولیت های مختلف هستند . وی با اشاره به اینکه افراد معلول به لحاظ ذهنی و فکری تفاوتی با دیگر افراد جامعه ندارند ، گفت : باید بجای مظلوم نمایی برای فعالیت معلولین ، فعالیت جدی انجام داد و ما در همین راستا پس از برگزاری کلاس های آموزش روزنامه نگاری و خبرنگاری و نویسندگی ، باشگاه خبرنگاران معلول (آسنا نیوز ) را برای نخستین بار در کشور تاسیس کردیم و امروز شاهدیم که خبرنگاران معلول همانند سایر خبرنگاران در جلسه های خبری سطح شهر حضور و به پوشش خبری برنامه می پردازند .

همچنین حیدریزاده مدیر مخابرات در جمع خبرنگاران معلول گفت : از باشگاه خبرنگاران معلولین حمایت می کنیم و آن را یکی از وظایف اجتماعی مخابرات می دانیم . وی تاکید نمود : بایستی جامعه معلولین با تکیه بر شعار ( معلولیت ، محدویت نیست ) در همه عرصه های جامعه حضور فعال داشته و به تناسب علاقه و استعدادخود امکان رشد بیش از پیش خود را فراهم سازد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : در حال حاضر در سطح استان اصفهان ۴میلیون و ۸۰۰ هزار شماره تلفن همراه و ۲ میلیون ۸۰۰ هزار شماره تلفن ثابت دایر و فعالیت می کند .

قائم مقام مخابرات : حمایت همه جانبه مخابرات از معلولین

حسین نجار قائم مقام مخابرات نیز در این نشست بر حمایت همه جانبه مخابرات از جامعه معلولین بویژه خبرنگاران معلول تاکید و گفت : شرکت مخابرات منطقه اصفهان همواره در عرصه خدمات رسانی پیش قدم بوده و آماده همه نوع همکاری در این زمینه است .

شایان ذکر است : باشگاه خبرنگاران معلول از دوسال گذشته فعالیت خود را با برگزاری کلاس های اموزشی ویژه معلولان آغاز نموده است.

خبرنگار :بهمن توکلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا