دستگاه های نظارتی قوه قضاییه، سلامت دستگاه قضا را رصد می کنند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دستگاه های نظارتی قوه قضاییه، سلامت دستگاه قضا را رصد می کنند

 رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه های نظارتی قوه قضاییه با نگاه تیزبین خود بر حفط سلامت دستگاه قضایی نظارت عالیه دارند.

به گزارش  ارک خبربه نقل ازایرنا، احمد خسروی وفا در گردهمایی قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان افزود: با توجه به اهمیت امر قضا ضروریست با در نظر گرفتن جایگاه رفیع قاضی، اجرای عدالت بدرستی انجام شود که بحمدالله قضات شریف در مجموعه دستگاه قضایی استان بدرستی در این مسیر گام بر می دارند.
وی به انجام کار بیشتر قضایی در مرحله دادسرا تاکید کرد و گفت: قضات جوان و جدیدالورود در دادسراها که خط مقدم اجرای عدالت محسوب می شود، با بهره گیری از نیروی جوانی و دانش بالای قضایی خود می توانند علاوه بر کمک به کاهش موجودی و ورودی ها، بهترین تجربه آموزی را در کارنامه قضایی خود ثبت کنند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان، همچنین بر ضرورت توجه ویژه به کاهش آمار زندانیان اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود قضات، استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی و مجازات های جایگزین حبس را در دستور کار جدی خود داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در پایان این جلسه تعدادی از قضات نمونه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با هدای لوح تقدیر شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا