رتبه اول استان در «مدیریت مصرف انرژی » به شهرداری اصفهان رسید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

رتبه اول استان در «مدیریت مصرف انرژی » به  شهرداری اصفهان رسید

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:  شهرداری اصفهان رتبه برتر مدیریت مصرف انرژی الکتریکی از سوی وزارت نیرو را دریافت کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان ، حیدر قاسمی در جلسته ستاد هماهنگی و برنامه ریزی معاونت خدمات شهری با بیان اینکه شهرداری اصفهان با  یک هزار و ۲۰۰ اشتراک برق و مصرف بیش از نود هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در سال ، بزرگترین مصرف کننده بخش عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان می باشد اظهار داشت :برنامه ریزی منسجم در خصوص مدیریت مصرف انرژی از سر فصل های اصلی برنامه‌های معاونت خدمات شهری در سال ۹۷ است.

وی افزود این میزان انرژی صرف روشنایی پارک ، آبنماها، تاسیسات آبیاری ، نورپردازی ابنیه تاریخی و دیگر خدمات عمومی شهری می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت : با توجه به لزوم مدیریت مصرف انرژی در ارائه خدمات شهری با اولویت‌های زیست محیطی و همچنین کاهش هزینه‌های جاری و از طرفی حجم و پراکندگی مصرف در فضاهای شهری ، با تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه و  تعریف راهکارهای گوناگون اجرایی با حفظ کیفیت خدماتی که  مستلزم مصرف برق هستند ، شهرداری اصفهان در کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف به موفقیت دست یافت.

قاسمی در مورد نحوه ارزیابی و بدست اوردن این موفقیت خاطر نشان کرد:در طی مسیر این موفقیت، با ایجاد زیرساخت متمرکز و هماهنگ مشترک حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان و در راس آن مدیریت بهینه سازی و نگهداری و تعمیرات با شرکت توزیع برق اصفهان نسبت به ارزیابی و رصد ماهیانه  کلیه اشتراکات برق اقدام و تطابق لازم با مصرف استاندارد انجام می گردد.

قاسمی در پایان تصریح کرد : شرکت توزیع برق با تخفیف یک میلیارد و سیصد میلیون ریالی به عنوان مدیریت برتر بار در سال ۹۶  از شهرداری اصفهان تقدیر به عمل  آورده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا