طرح راه اندازی تعمیرگاه مرکزی آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در سطح کشور توسعه می‌یابد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

 طرح راه اندازی تعمیرگاه مرکزی آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در سطح کشور توسعه می‌یابد

 طرح تعمیرگاه مرکزی آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی در جلسه‌ای با حضور روسای قطب مرکزی کشور و مسئولان نقلیه مراکز قطب، در اصفهان ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان گفت: روز چهارشنبه دوم اسفندماه جاری، جلسه‌ای در قالب کارگاه آشنایی با فرایندهای تعمیرگاه مرکزی و تعمیرگاه سیار فوریت‌های پزشکی با حضور روسای قطب مرکزی کشور و مسئولان برگزار شد.

 علیرضا قاسمی با بیان اینکه طرح راه‌اندازی تعمیرگاه مرکزی و تعمیرگاه سیار به عنوان یکی از طرح‌های برتر در سازمان اورژانس معرفی شده است، افزود: کارگاه مذکور با دعوت سازمان اورژانس کشور از روسای قطب مرکزی کشور و مسئولان نقلیه آنها در اصفهان برگزار شد تا از نزدیک با فرایند انجام تعمیرات و بازسازی آمبولانس ها آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی قابل توجهی را به همراه داشته است، تصریح کرد: بر همین اساس، سازمان اورژانس کشور در نظر دارد که مراکزی مشابه مرکز تعمیرات آمبولانس اصفهان را در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی کند.

قاسمی یادآور شد: این جلسه با حضور دکتر لرنژاد قائم مقام رییس سازمان اورژانس کشور و دکتر نوری رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور ودیگر مسئولان سازمان در محل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا