شهروندان هفته سر سبز و شاد در منطقه ۱۰ شهرداری را تجربه می کنند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهروندان هفته سر سبز و شاد در منطقه ۱۰ شهرداری را تجربه می کنند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می توانند در هفته درختکاری شاهد برنامه های شادو مفید در منطقه باشند

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، عبدالرسول امامی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به مناسبت هفته درخت کاری برنامه های بی نظیری برای عموم شهروندان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه  از ساعت ۹ تا۱۲ظهر و ۱۵ الی ۱۸:۳۰ نهال به صورت رایگان   به عموم شهروندان اهدا می شود، افزود: شهروندان برای شرکت در این طرح باید از طریق سایت سازمان پارکها ثبت نام  و نهال خود را با ارائه مدرک شناسایی معتبر در مجتمع تجاری -اداری میثم واقع در خیابان معراج -خیابان میثم تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گلدان از ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۹ تا۱۲ظهر و ۱۵ الی ۱۸:۳۰ آموزش های لازم در رابطه با کاشت گل و گیاه و صرفه جوی در مصرف آب انجام می شود، اضافه کرد: همچنین فروش گل و گیاه ،لوازم جانبی کاشت گیاه به همراه گیاهان دارویی با تخفیف ویژه در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.

امامی با بیان اینکه ۱۵ تا ۱۶ از ساعت ۹ الی ۱۳ جشن دانش آموزی ویژه دانش آموزان برگزار می شود، تاکید کرد: جشن کارگری نیز از ۱۵ اسفند ماه ساعت ۱۱ ویژه کارگران فضای سبز منطقه و تجلیل از کارگران نمونه برگزار می شود.

مهندس امامی تاکید کرد:  جشن ویژه ولادت حضرت زهرا(س) و نکوداشت هفته درختکاری  ۱۷ اسفند ساعت ۱۶ ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

وی تاکید کرد : در این نمایشگاه غرفه های صرفه جویی در مصرف آب ،فروس گل و گیاه ، لوازم حانبی کشاورزی ،گیاهان داروبب ،طب سنتی برپا شده است همچنین جشن  شادیویژه   دانش اموزان ناحیه ۶و ۴اموزش پرورش در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا