برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز

ارک خبر-اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، با امضا تفاهم‌نامه بین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و فدراسیون جانبازان و معلولین، اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز برگزار می‌شود.

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، تفاهم‌نامه همکاری برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته به میزبانی تبریز امضا شد.

در این جلسه ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات پیش‌بینی شده است و امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و فدراسیون جانبازان و معلولین، میزبان شایسته‌ای برای اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته باشیم.

صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز در این جلسه از میزبانی تبریز ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: به لطف خدا ایران در والیبال نشسته پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و میزبانی این رقابت‌ها از لحاظ سیاسی هم می‌تواند تبلیغات بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

این مسابقات که دومین رخداد ورزشی بین‌المللی تبریز ۲۰۱۸ است از ۳۰ فروردین ۹۷ آغاز و ۴ اردیبهشت ماه خاتمه می‌یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا