قول مساعد وزیر امورخارجه برای رایزنی و دعوت از وزرای گردشگری برای تبریز ۲۰۱۸

ارک خبر- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در دیدار اخیر با وزیر امورخارجه، آقای ظریف تبریز ۲۰۱۸ را یک فرصت دانسته و اعلام کرد برپایی باشکوه این رویداد نه تنها برای استان آذربایجان‌رقی بلکه برای کل ایران سربلندی خواهد آورد و باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود تا کل کشور از آن بهره‌مند شوند.

مجید خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به دیدار با وزیر امورخارجه کشور در زمینه رویداد تبریز ۲۰۱۸ اظهار کرد: پیشنهاد دعوت برای افتتاحیه رویداد تبریز ۲۰۱۸ از روسای جمهور سایر ممالک از جمله کشورهایی که نوروز در آنجا رسمی است را برای فروردین ماه داده بودیم که این امر میسر نشد چرا که سفر رئیس جمهور به استان در پنجم اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از سازمان گردشگری و وزارت امور خارجه درخواست تعامل برای برگزاری هر چه بهتر رویداد تبریز ۲۰۱۸ را داشتیم تا به تبع این تعامل، وزرای گردشگری تمام کشورهای دنیا در مراسم افتتاحیه رویداد حاضر شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه قول رایزنی برای دعوت از وزرای گردشگری سراسر دنیا در رویداد تبریز ۲۰۱۸ را داده است، گفت: در دیدار با وزیر امور خارجه کشور ما نیز اعلام آمادگی کامل برای ارائه خدمات برای میهمانان را داده‌ایم.

وی با ابراز خرسندی از استقبال وزارت امور خارجه از رویداد تبریز ۲۰۱۸ بیان کرد: طبق گفته وزیر امور خارجه، رویداد تبریز ۲۰۱۸ از طرف وزارتخانه به تمام سفرای کشورها اعلام شده و مجددا نیز تاکید خواهد شد تا هماهنگی لازم برای برپایی و حضور میهمانان خارجی فراهم شود.

خدابخش خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر با وزیر امورخارجه، آقای ظریف تبریز ۲۰۱۸ را یک فرصت دانسته و اعلام کرد برپایی با شکوه این رویداد نه تنها برای استان آذربایجان‌شرقی بلکه برای کل ایران سربلندی خواهد آورد و باید هر چه باشکوهتر برگزار شود تا کل کشور از آن بهره‌مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا