ضرورت ایجاد توازن در هزینه کرد مناطق کم برخوردار و پر برخوردار/ ساختمان جدید شورای شهر سال آینده احداث می شود

ارک خبر- شهردار کلانشهر تبریز از پیش بینی ساختمان جدید شورای اسلامی شهر در قالب یکی از تبصره‌های مهم بودجه ۹۷ شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، مهندس ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه احداث ساختمان مناسب برای شورای شهر تبریز از اولویت‌های شهرداری است اظهار داشت: مصمم هستیم تا پایان سال ۹۷ مرکز جدیدی برای فعالیت شورا پیش‌بینی کنیم و به دنبال آن عمارت به موزه شهرداری تبدیل خواهد شد.

مهندس ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه توسعه متوازن، به معنی هزینه‌کرد در مناطق کم‌برخوردار، از محل درآمدهای مناطق برخوردار است افزود: برخی مناطق شهرداری تبریز تماما در حوزه درآمد فعالیت دارند و در مقابل، برخی مناطق صرفا هزینه‌بر هستند. باید بین این دو بخش، توازن ایجاد کنیم. نبود این توازن، سال‌ها، آفت شهرداری بوده‌است. این آفت باید با واقعی‌کردن نقش مناطق معین جبران شود.

شهردار تبریز در خصوص پیشنهاد حمایت از گروههای فرهنگی و هنری شهر و عدم برخورد سلیقه ای با گروههای هنری اظهار داشت: پیشنهاد بسیار خوب حمایت از گروههای هنری باید بر اساس تعامل با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و مطابق شاخص‌های هنری و کیفی باشد.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری، مدیریت اخلاق‌گرا است اظهار داشت: با حمایت شورای محترم، تمام تلاش خود را برای اصلاح برخی بدعت‌های گذشته، به کار گرفته‌ایم اما با در نظر داشتن ضرورت اخلاق، نمی‌توانیم تک‌تک این موارد را رسانه‌ای کنیم. در عین حال، بر وعده خود در مورد مبارزه با تخلف و سوء‌استفاده و سودجویی، پایبند هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا