تفرجگاه ها و بوستان های تبریز از زباله پاکسازی شد

ارک خبر- معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: با اجرای طرح ضربتی پاکسازی این شهر ویژه روز طبیعت، تمامی ورودی ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و معابر با تلاش نیروهای خدمات شهری از زباله پاکسازی شد.
تفرجگاه ها و بوستان های تبریز از زباله پاکسازی شد
مسعود برزگر جلالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از پایان روز طبیعت و از دقایق پایانی دیشب نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز این مکان ها را از وجود زباله و نازیبائی های بجا مانده از این روز پاکسازی کردند.
وی اظهارکرد: با آغاز سال نو و در آستانه روز طبیعت تمهیدات لازم برای مدیریت هرچه بهتر وضعیت بوستان ها و معابر شهری و به حداقل رساندن آسیب های احتمالی به محیط زیست در این روز فراهم شده و تدابیر لازم در این زمینه از سوی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز اندیشیده شده بود.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز یادآوری کرد: در راستای مدیریت پسماند شهری کیسه زباله هایی با برچسب پیام زیست محیطی آماده و در روز طبیعت توسط عوامل حوزه خدمات شهری در اختیار شهروندان قرار گرفت.
برزگرجلالی ادامه داد: با اجرای طرح های مختلف خدماتی نظافت، زیباسازی و پاکیزگی تبریز، گام اساسی در تحول بصری این شهر در سال جدید برداشته شده است.
وی گفت: معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز طرح های مختلفی در زمینه زیباسازی، پاکیزگی شهری، از بین بردن نازیبائی های بصری، حذف موانع فیزیکی و آماده سازی هر چه بهتر شهر برای سال نو در قالب ‘گوزل تبریزیم’ و ‘بایرام پیشوازی – تبریزین یازی’ انجام داده است.
تبریز دارای ۲۴۰ بوستان محلی و منطقه ای است.

دکمه بازگشت به بالا