صعود شاگردان قلعه‎نویی به اما و اگر کشید

ارک خبر- با نتایجی که سه شنبه شب در گروه C لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، صعود تیم ذوب آهن به اما و اگر کشید و به هفته آخر این مسابقات موکول شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ذوب آهن در دیداری نتیجه را به حریف قدرتمندش الدحیل قطر واگذار کرد که به هیچ وجه شایسته شکست نبود. سبز و سفید پوشان اصفهان در تمام طول بازی بر حریف تسلط داشتند و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه میهمان خود پیش رفتند اما هر بار ناکام از مقابل دروازه این تیم بازگشتند و در نهایت این تیم قطری بود که در دقیقه ۸۵ با استفاده از یک ضد حمله سریع به تک گل بازی رسید تا پنجمین پیروزی‌اش را در پنجمین دیدار مرحله گروهی جشن بگیرد.

شکست خانگی ذوب آهن و پیروزی پر گل لوکوموتیو تاشکند در امارات برابر الاهلی باعث شد تا این دو تیم در امتیاز ۶ مساوی شوند و هرچند تفاضل گل تیم ازبکی به مراتب بهتر از ذوب آهن است اما به لطف نتیجه مستقیم بازی دو تیم که با پیروزی دو بر صفر ذوب آهن همراه بود این نماینده کشورمان است که در رده دوم جدول قرار گرفته است.

در هفته ششم لیگ قهرمانان دیدار تیم های الدحیل و الوحده عملا تشریفاتی شده چرا که صعود الدحیل بعنوان تیم اول و حذف الوحده قطعی شده و دو تیم انگیزه‌ای برای این بازی ندارند. این در حالی است که بر خلاف این بازی دیدار تیم های ذوب آهن و لوکوموتیو حالت فینال به خود گرفته و هر یک از دو تیم می‌توانند در پایان این بازی حکم صعود به مرحله بعدی مسابقات بعنوان تیم دوم گروه را بگیرند.

در این میان شرایط ذوب آهن قدری بهتر است چرا که نتیجه مساوی و حتی شکست یک بر صفر در تاشکند هم حکم به صعود این تیم به مرحله بالاتر می‌دهد. لوکوموتیو تاشکند تنها در صورتی می تواند بعنوان تیم دوم جدول راهی مرحله بعدی مسابقات شود که با تفاضل دو گل و یا بیشتر ذوب آهن را شکست دهد.

دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و لوکوموتیو تاشکند از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه ۲۸ فروردین به میزبانی تیم ازبکی برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا