اخلاق مبنای ارتباط و تعامل روابط عمومی ها

روزنامه ارک: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ضمن گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت : اخلاق مبنای ارتباط و تعامل روابط عمومی ها است.

به گزارش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، رئیس روابط عمومی گاز استان با اشاره به اهمیت اخلاق در روابط عمومی ها گفت : اگر اخلاق مبنا و پایه ارتباط و تعامل روابط عمومی با مخاطبین و مردم باشد منجر به افزایش رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد.
محمدعلی فتح اله زاده رعایت صداقت و اخلاق را لازمه موفقیت روابط عمومی دانست و افزود :روابط عمومی ها بایستی در انجام رسالت خود رعایت صداقت و اخلاق را که از اصول اساسی روابط عمومی ها است  را سر لوحه کار خود قرار دهند و در حفظ و جلب اعتماد مردم بکارببرند.

وی پاسخگو بودن و برخورد صادقانه با مردم ، امانتداری ، انصاف و شفافیت را از دیگر ویژگیهای روابط عمومی ها ذکر کرد.
فتح اله زاده در بخش دیگری از سخنان خود اعلام نمود : امروزه روابط عمومی ها نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی  بلکه یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
سخنگوی شرکت گاز استان  در خاتمه روز ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مغتنم برای توسعه و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند در تثبیت جایگاه روابط عمومی ها دانست و ابراز امیدواری کرد روابط عمومی ها همچنان نقش چشمگیری در ایجاد درک بهتر در دنیای بدون مرز و سرشار از ارتباط کنونی ایفا نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا