تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

ارک خبر- فرنگی کاران نوجوان ایران با قهرمانی زودهنگام در پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان، دو سهمیه بازی های المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را نیز کسب کردند.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد
به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز گذشته (پنج شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است و فرنگی کاران کشورمان با توجه به کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در روز نخست و حضور یک نماینده در دیدار فینال و دو نماینده دیگر در دیدار رده بندی مسابقات روز دوم به عنوان قهرمانی زودهنگام این رقابت ها دست یافتند.
امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۵ کیلوگرم، سجاد عباس پور در وزن ۴۸ کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، شاهین بداغی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید و امیرحسین خوانساری و محمدرضا عبدیان در وزن های ۵۵ و ۱۱۰ در جایگاه سوم قرار گرفتند و ایمان محمدیان در وزن ۵۱ کیلوگرم نیز پنجم شد.
همچنین محمد ناقوسی در وزن ۸۰ کیلوگرم در پیکارهای سه وزن آخر امروز به فینال راه یافت و حسین قاسمی در ۶۵ کیلوگرم و مسعود کاوسی در ۷۱ کیلوگرم برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفان بروند.
رقابت های کشتی المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ آرژانتین روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهر در شهر بوینس آیرس برگزار می شود و بر اساس سهمیه اختصاص داده شده به کشتی در رشته فرنگی پنج وزن ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم و در رشته آزاد نیز پنج وزن ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
بر این اساس با توجه به اینکه هر کشور تنها دو سهمیه (نفرات اول رقابت های قاره ای) مجاز برای حضور در المپیک نوجوانان را خواهد داشت، امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۵ کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن ۹۲ کیلوگرم فرنگی کاران کشورمان بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا در از بکستان صاحب مدال طلا شدند و سهمیه حضور در این رقابت ها را بدست آوردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا