آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد  

با حضور ۷۰۰۰ نفر داوطلب در رشته های هفتگانه ساختمان، این آزمون در دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه دولتی کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های معماری ، عمران ،تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار شد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان با بازدید از محل برگزاری این آزمون در دانشگاه آزاد خوراسگان و در حاشیه این بازدید گفت : تعداد داوطلبان شرکت در این آزمون در رشته های هفتگانه ساختمان حدود ۷۰۰۰ نفر می باشد که به نسبت دوره گذشته ۱۵۰۰ نفر کاهش یافته است.

وی همچنین اشاره کرد نتایج آزمون طی ماههای آینده به اطلاع متقاضیان می رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه وشهرسازی را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی می شوند و پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت می کنند.

گفتنی است این آزمون طی روزهای پنجشنبه  و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار شد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا