سیمای معنوی شهر باید در ماه مبارک رمضان، حفظ شود شهرداری با خاطیان هدر رفت آب برخورد می کند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

سیمای معنوی شهر باید در ماه مبارک رمضان، حفظ شود

شهرداری با خاطیان هدر رفت آب برخورد می کند

شهردار اصفهان از شهروندان درخواست کرد هرگونه هدر رفت آب در فضای سبز را با سامانه ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا با خاطیان، برخورد جدی شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان از لحاظ معنوی و اجتماعی فرصتی مناسب برای تقویت و ترویج مسائل دینی و اعتقادی در جامعه است.

وی با تأکید بر این که حرمت ماه مبارک رمضان باید آن گونه که شایسته است حفظ شود، اذعان داشت: لازم است فضای معنوی و پر نشاط در ماه مبارک در شهر حکمفرما شود و سیمای معنوی شهر با همکاری اصناف به ویژه اغذیه فروشی ها و رستوران ها حفظ گردد.

شهردار اصفهان با اشاره به غبارروبی و شستشوی اماکن مذهبی اعلام کرد: با فضاسازی های انجام شده، در این ایام ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی در سطح مناطق ۱۵ گانه پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که هفته گذشته با امضای تفاهم‌نامه بین معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور و شهرداری اصفهان، اصفهان میزبان دائمی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد، اظهار کرد: امید است از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرده و با حمایت از توانمندی هنرمندان و نگاه ویژه به آنها در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان، شاهد شور و نشاط در این شهر باشیم.

نوروزی با اشاره به این که این جشنواره فرصتی بی نظیر برای توسعه فرهنگی شهر خواهد بود، ادامه داد: دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز در اصفهان تشکیل خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از بحران آب در شهر اصفهان سخن به میان آورد و از شهروندان خواست در مصرف بهینه این نعمت الهی نهایت دقت را داشته باشند و با رعایت حقوق دیگران، از اقداماتی که تأمین آب شرب شهروندان در تابستان را با مشکل مواجه خواهد کرد، پرهیز کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا