در خصوص سیلاب‌های اخیر تبریز، شهرداری باید پاسخگو باشد/ متأسفانه شهرداری تبریز هیچ برنامه‌ای برای جلوگیری از سیل ندارد

ارک خبر-معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با گلایه از عدم حضور معاون عمرانی شهردار کلان‌شهر تبریز و توضیحات در مورد سیلاب‌‌های شهری گفت: متأسفانه شهرداری تبریز برنامه‌ای برای جلوگیری از سیل نداشته و بارها تأکید و اعلام‌شده که باید برنامه و نقشه راه ارائه دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص موضوع باران‌های اخیر و جاری شدن سیلاب در کلان‌شهر تبریز، با گلایه از عدم حضور معاون عمرانی شهردار کلان‌شهر تبریز و توضیحات در مورد سیلاب‌های شهری اظهار داشت: متأسفانه شهرداری تبریز هیچ برنامه‌ای برای جلوگیری از سیل نداشته و بارها تأکید و اعلام‌شده که باید برنامه و نقشه راه ارائه دهند.

وی بابیان اینکه با وجود همه تأکیدات، علاقه‌ای هم برای ارائه گزارش در این جلسه وجود نداشت، گفت: باید نقشه راهی ارائه شود، وقتی سیل می‌آید مردم از ما پاسخ می‌خواهند و باید پاسخگوی مردم باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تنها در مورد وضعیت کانال خیابان “رضانژاد”، بارها اعلام و تأکید شده اما تا الان اقدامی صورت نگرفته است، در این خصوص شهردار باید پاسخگوی مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: نباید به این صورت باشد که در یک کلان‌شهر با ۲ میلیون نفر جمعیت، وقتی سیل می‌آید کسی جوابگو نباشد،در کلان‌شهرها مدیریت بحران با شهردار بوده و باید پاسخگو باشد.

پورمهدی تأکید کرد: هرکسی باید مسوولیت خود را بر عهده بگیرد، چند سال است که کانال خیابان “رضانژاد” پیگیری می‌شود، اما هنوز به اتمام نرسیده است.

دکمه بازگشت به بالا