بهره برداری از ۹۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی طی ۸ ماه

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مظفر در جمع خبرنگاران:

 بهره برداری از ۹۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی طی ۸ ماه

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: طی ۸ ماه گذشته ۷۰ پروژه عمرانی با مبلغ ۹۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که شامل: ۱۵ قرارداد آسفالت معابر، شش مرکز ورزشی و تفریحی، چهار پارک و فضای سبز، چهار مورد تاسیسات زیربنایی و یک مورد پارکینگ بوده است.

به گزارش ارک خبر: ایرج مظفر در نشست خبری که با عنوان «سه شنبه ها با رسانه» برگزار شد، به معرفی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان پرداخت و گفت: معاونت عمران شهری یکی از معاونت‌های شهرداری اصفهان است که اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی تصویب شده شهر اصفهان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه معاونت عمران یا به صورت مشارکتی اجرای پروژه ها را دنبال می‌کند و یا بر اجرای فعالیت ها نظارت دارد، افزود: این معاونت دو مدیریت تحت پوشش دارد که در چارت جدید به لحاظ اهمیت موضوع نگهداری و تعمیرات یک مدیریت دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد و مسئولیت مدیریت جدید، تهیه شناسنامه فنی برای ابنیه، معابر و … است.

اختصاص دو هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال جاری شهرداری اصفهان سه هزار میلیار تومان است که ۹۵۰ میلیارد تومان به بخش جاری و دو هزار و ۵۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: از دو هزار و ۵۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی، ۹۱۵ میلیارد تومان مربوط به مباحث غیرخالص عمرانی است، یعنی مباحثی که متولی آن عمران نیست مثل آزادسازی ها، همچنین یک هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه خالص عمرانی برای انجام پروژه ها در نظر گرفته شده که از این عدد ۷۳۲ میلیارد تومان برای قطار شهری و ۴۰۳ میلیارد تومان صرف پروژه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا