غبار محرومیت از محله دهنو زدوده می شود/ محرومیت زدایی و احیای حقوق مردم، دغدغه مدیریت شهری است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

شهردار اصفهان:

غبار محرومیت از محله دهنو زدوده می شود/ محرومیت زدایی و احیای حقوق مردم، دغدغه مدیریت شهری است

شهردار اصفهان گفت: با خدماتی که مدیریت شهری برای محله دهنو انجام می دهد غبار محرومیت از این محله زدوده می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در آیین نکوداشت چهره های تاثیرگذار محله دهنو، اظهار کرد: سابقه حضور مردم محله دهنو در مبارزات انقلاب و سابقه آنها در دوران جنگ بر کسی پوشیده نیست. مردم این محله دارای تدین، شجاعت و صداقت بوده و این اوصاف را در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی اثبات کرده اند.

وی تصریح کرد: با وجود رشادت ها و جان فشانی هایی که مردم محله دهنو در جنگ تحمیلی از خود نشان داده اند این منطقه از امکانات لازم برخوردار نیست. مدیریت جدید شهری در تلاش است تا با نگاه محرومیت زدایی از تمام مناطق شهری به ویژه محله دهنو سیاست هایی را برای احیای حقوق مردم این مناطق اعمال کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید همگی پاسخگوی این محرومیت ها باشیم، ادامه داد: می توان با کمک سرمایه گذاران محله دهنو، مدیر منطقه دو شهرداری و تمام مدیران شهری در این منطقه تحول ایجاد کرد که در این صورت می توانیم ادعا کنیم یک گام برای خدمتگذاری برداشته ایم.

وی افزایش شور و نشاط اجتماعی میان شهروندان را یکی از برنامه های شهرداری ذکر کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از ۴۷ برنامه با ۲۰۰ اجرا در تمامی نقاط شهر اصفهان در حال اجراست، زیرا این حق همه مردم است که از چنین برنامه هایی برخوردار باشند. مدیریت شهری به دنبال افزایش شور و نشاط اجتماعی، شور و نشاط معنوی و کاهش غم و رنج مردم است. امیدواریم با خدماتی که مدیریت شهری برای محله دهنو انجام می دهد غبار محرومیت از این محله زدوده شده و در آینده نخبگان دیگری از محله دهنو معرفی شوند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا