خدمات ترحیم را آنلاین سفارش دهید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

 

 خدمات ترحیم را آنلاین سفارش دهید

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از راه اندازی اپلیکیشین خدماتی این سازمان به منظور تسریع و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید رضا جعفریان با اعلام این خبر گفت: اپلیکیشن خدماتی سازمان آرامستان ها ویژه تلفن های همراه است که خدماتی از جمله جستجوی نام متوفی همراه با عکس و زندگینامه، مسیریابی قبور در نقشه، ثبت سفارش خدمات مجالس، درخواست مداح و قاری و تاریخچه سازمان آرامستان ها در آن پیش بینی شده است.

وی با بیان این که شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن خدماتی با جستجوی نام فرد مدفون در آرامستان از محل دفن اطلاع حاصل کرده و به وسیله امکانات آدرس‌دهی به محل مورد نظر هدایت شوند، تصریح کرد: در این نرم افزار لیست مشاهیر مدفون در آرامستان و محل دفن آنها نیز منظور شده است و زندگینامه مشاهیر نیز در قالب این اپلیکیشن اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان این که نرم افزار خدماتی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در آینده نیز به روز می شود و آنچه نیاز کاربران است در آن لحاظ می شود، ادامه داد:  شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۵۳۲۹۹۹ اعلام و یا با شماره ۳۵۷۲۳۰۳۰ تماس بگیرند.

گفتنی است؛ شهروندان می توانند جهت استفاده از اپلیکیشن آرامستان باغ رضوان به سایت

www. Isfahan.ir/ aramestan یا  کافه بازار مراجعه و این نرم افزار را دانلود و استفاده کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا