آشنایی با محلات تاریخی اصفهان در کارگاه آموزشی مرکز اصفهان شناسی

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

آشنایی با محلات تاریخی اصفهان در کارگاه آموزشی مرکز اصفهان شناسی

مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل ویژه ترم تابستان سال جاری به برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام کرده است.

آشنایی با دوره های تاریخی اصفهان از آغاز اسلام تا پایان آل بویه، از سلجوقیان تا برآمدن صفویه، دوره صفویه و از صفویه تا مشروطه یکی از این کارگاه های آموزشی است که در چهار مرحله هر یک دو جلسه سه ساعته برگزار می شود.

عکاسی از بناهای تاریخی اصفهان و آشنایی با محلات تاریخی اصفهان(محله گردی) از دیگر عناوین کلاس های آموزشی است که از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

محمودآبادی، اله یاری، احمدی، زینلی، فردی پور و ریاحی از جمله اساتید این کارگاه های آموزشی هستند که هر یک در دو جلسه به ارائه مطالبی در خصوص دوره های تاریخی اصفهان، عکاسی بناهای تاریخی و … می پردازند.

کارگاه های آموزشی شامل از سلجوقیان تا برآمدن صفویه ۲۰ و ۲۳ تیر، دوره صفویه ۶ و ۱۰ مرداد، از صفویه تا مشروطه ۲۱ و ۲۳ مرداد، عکاسی از بناهای تاریخی اصفهان ۴ و ۶ شهریور و آشنایی با محلات تاریخی اصفهان(محله گردی) ۱۷ و ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در هر یک از این کارگاه های آموزشی می توانند با شماره ۳۲۲۴۵۱۸۴ تماس حاصل کرده و یا به محل مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا