دومین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان در اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر نمایندگی انحصاری ریاضیات اصفهان:
دومین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان در اصفهان برگزار شد

دومین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان، در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷، همزمان در سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.
مدیر نمایندگی انحصاری ریاضیات اصفهان با بیان این مطلب افزود:  دانش آموزانِ دوره دیده ریاضیات آسانِ اصفهان، برای اولین بار در مسابقات کشوری ریاضیات آسان شرکت می نمایند و نفرات برتر کشور در این مسابقات با هزینه موسسه تِتا (موسسه آموزشی توسعه و تجهیز آموزشی مدارس) جهت حضور در مسابقات بین المللی ریاضیات آسان به کشور میزبان اعزام خواهند شد.
حسین عاملیان اضافه کرد: باتوجه به رویکرد مهارتی- رقابتی متد ریاضیات آسان هرساله مسابقات جهانی easy maths  در ماه دسامبر، با حضور  بیش از ۷۰۰ نفر دانش آموزِ دوره دیده این سیستم در کشور هند(دهلی نو ) برگزار می گردد.
وی ادامه داد: موسسه تِتا به عنوان یکی از ۱۲۳ نماینده انحصاری موسسه icmas در دنیا بمنظور ارج نهادن به تلاش دانش آموزان بر تر، هرساله مسابقات کشوری این متد را در تیر ماه بمنظور شناسائی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی برگزار می نماید که علاوه بر اهدای لوح تقدیر و جوائزی نفیس، منتخبین، به این مسابقات اعزام می شوند تا در رقابت با برترین های این متد شرکت نمایند.
وی بیان داشت:  در سال ۲۰۱۷ تیم ۱۱ نفره اعزامی به مسابقات جهانی موفق به کسب ۵ مدال طلا، برنز و نقره گردیدند.
عاملیان همچنین از ارائه سبد خدمات موسسه تتا خبر داد و گفت :
علاوه بر آموزش ریاضیات آسان، در زمینه طرح مهارت اجتماعی و همچنین طرح هوش و خلاقیت که یکی از دغدغه اولیاء در شرایط امروز است، با بهره گیری از مربیان آموزش دیده و براساس متد های پیشرفته با محتوا و عناوین و روش های برابر با استاندارد های بین المللی
و باتکیه بر ارزش های ایرانی، اسلامی ناب و بهره مندی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مدیران به روز و متخصصِ روشنفکر آموزش وپرورش، ارائه میگردد.
مدیر موسسه تِتا در اصفهان  در پایان اضافه کرد:
طرح های ریاضیات آسان، مهارت های اجتماعی و هوش وخلاقیت دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پروش می باشد و امید است با آموزش های به روز و مطابق با استاندارد های آموزشی بین المللی و نیز تکیه بر ارزش ها و باور های قابل اتکاء دینی، ملی، بتوان در ایجاد فضای مناسب آموزشی و ارتقاء آموزش دانش آموزان، در قالب همدلی معلمان، اولیاء و دانش آموزان، همگام با خادمین راستین پرورشی و آموزش کشور گام های موثری برداشته شود. باشد که اولیاء دانش آموزان از آرامش،  اطمینان و اعتماد بیشتری نسبت به فضای آموزشی فرزندان خود برخور دار گردند.

دکمه بازگشت به بالا