ایده شو با محوریت “صرفه‌جویی مصرف آب در حوزه فضای سبز و خدمات شهری” برگزار می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

ایده شو با محوریت “صرفه‌جویی مصرف آب در حوزه فضای سبز و خدمات شهری” برگزار می شود

رویداد ایده شو با محوریت ارایه راهکارها و ایده های “صرفه‌جویی مصرف آب در حوزه فضای سبز و خدمات شهری” با مشارکت شهرک علمی-تحقیقاتی، معاونت خدمات شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ۲۷ تیر ماه در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، چهلمین رویداد ایده شو با رویکرد ارایه ایده ها در حوزه صرفه‌جویی در مصرف آب در حوزه فضای سبز و پیوند مدیریت شهر با صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و طبقه خلاق، در دو بخش “ایده پردازی” و “ارایه طرح” برگزار می‌‎شود.

روش های آبیاری و نگهداشت آب در فضای سبز شهری، بهینه سازی مصرف آب در خدمات شهری و جمع آوری و هدایت آب های سطحی است. همچنین معرفی روش ها و ادوات نوین آبیاری با تاکید بر افزایش بهره وری آبیاری و کاهش میزان مصرف آب، بررسی روش های نوین تکثیر گونه های مقاوم و متحمل به تنش های محیطی، معرفی ادوات و سامانه های نوین کنترل هوشمند فضای سبز شهری در زمینه های مختلف از قبیل ایستگاه های پمپاژ، شبکه های توزیع و خطوط انتقال آّب، سیستم های آبیاری، رطوبت خاک و ارائه طرح در خصوص بومی سازی ادوات آبیاری با رویکرد افزایش پایداری سیستم ها از محورهای این ایده شو است.

شرکت کنندگان می توانند ایده ها و طرح های خود را تا ۲۲ تیر ماه سال جاری با مراجعه به وب سایت www.startupevent.ir  ارایه دهند و اطلاعات بیشتر را نیز از طریق همین سایت کسب کنند.

گفتنی است در این رویداد به سه ایده برتر جوایز برتر اهدا می شود. همچنین با حمایت سازمان پارک و فضای سبز شهرداری اصفهان سه طرح برتر به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و در صورت موفق بودن طرح، همکاری ادامه خواهد یافت.

 

دکمه بازگشت به بالا