تجربه یک هفته شاد در منطقه ۱۰

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تجربه یک هفته شاد در منطقه ۱۰

 

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: نخستین و متفاوت‌ترین جشنواره بازی و سرگرمی با عنوان«اتل متل سه نقطه» در راستای ارتقاء نشاط، سرگرمی و ترویج بازی‌های پر تحرک برای خانواده‌ها به مدت یک هفته در ورزشگاه ۹ دی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مهندس  امامی اظهار کرد:

 

نخستین و متفاوت‌ترین جشنواره بازی و سرگرمی با عنوان«اتل متل سه نقطه» در راستای ارتقاء نشاط، سرگرمی و ترویج بازی‌های پر تحرک برای خانواده‌ها به مدت یک هفته در ورزشگاه ۹ دی برگزار شده است.

عبدالرسول امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به منظور ترویج فرهنگ تفریح سالم و به کارگیری بازی‌ها به روش نوین برای ایجاد سرگرمی و بازی های حرکتی، هیجانی و فکری جشنواره ای متفاوت از بازی‌ها را در منطقه‌ای که محرومیت باعث شده دسترسی به این برنامه‌ها برایشان میسر نباشد، رقم زده است.

وی با بیان اینکه جشنواره خانوادگی «اتل متل سه نقطه» ویژه تمام سنین و همه افراد خانواده است، افزود: ایجاد شادی و نشاط برای عموم شهروندان در راستای تحکیم خانواده به عنوان قلب جامعه انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکیدکرد: در این جشنواره با ساده‌ترین ابزار و وسایل جذاب‌ترین بازی‌ها را طراحی و در ۱۰ غرفه اجرا می‌شود که محتوای هر غرفه بیانگر بازی‌های آن است.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره بازی «اتل متل سه نقطه» صبح ها مخصوص مهدهای کودک، مدارس و مراکز فرهنگی و بعد از ظهرها میزبان شهروندان است، گفت: این جشنواره که از جمعه گذشته آغاز شده به مدت یک هفته در ورزشگاه ۹ دی واقع در خیابان معراج برگزار شده و چنانچه استقبال مردم خوب باشد، زمان جشنواره تمدید خواهد شد.

امامی خاطرنشان کرد: شهروندان، مدیران مدارس و مراکز فرهنگی برای تهیه بلیط می‌توانند به مراکز و فرهنگسراهای منطقه۱۰ شهرداری اصفهان همچنین ورزشگاه‌های این منطقه مراجعه کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا