برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، نشان از امنیت ایران دارد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

آیت الله مهدوی:

برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، نشان از امنیت ایران دارد

 

قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار کرد.

به گزارس ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، امام جمعه موقت اصفهان در این دیدار گفت: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، باعث افتخار است و نشان از امنیت ایران دارد. 

وی افزود: برگزاری رویدادهای بین المللی در ایران علاوه بر نشان دادن وجهه مهمان نوازی ایرانیان و امنیت کشور، بر حوزه گردشگری نیز تأثیر مثبت خواهد داشت. 

آیت ا… ابوالحسن مهدوی، گفت: آرزوی همه دلسوزان این است که جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به گونه ای برنامه ریزی گردد که از نظر آثار تبلیغات فرهنگی برای شهر و کشور، ارزشی افزوده و رونق ایجاد کند به گونه ای که همه قاطعانه از آن حمایت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان ضمن توصیه به مدیریت هزینه ها و رعایت موازین شرعی و فرهنگی، تصریح داشت: آنچه که امروز باید مورد توجه قرار گیرد این است که شرایط اقتصادی کشور و به تبع آن شهرداری اصفهان به گونه ای است که باید در انجام هزینه ها اولویت بندی انجام شود و در این میان به معیشت کارکنان توجه جدی تری شود چرا که به عنوان یک حق مسلم قلمداد می شود.

آیت ا… مهدوی، اظهار داشت: امروز کسی بر سر لزوم ایجاد شادی و نشاط اختلافی ندارد. قطعاً باید ملاک را شرع و عرف قرار داد و معتقدم باید برای خدمت به مردم و ایجاد نشاط دل ها را یکی کنیم.

در این دیدار قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری هر چه بهتر جشنواره و کاهش هزینه ها و مدیریت منابع ارایه کرد. 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا