پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیاردی به ۲۷۱ طرح اشتغال روستایی در آذربایجان‌شرقی

ارک خبر-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی به ۲۷۱ طرح اشتغال روستایی در استان خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میراحد حسینی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیروی کار ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تعداد طرح‌های ارسال شده برای دریافت تسهیلات روستایی در استان تاکنون یک‌هزار و ۳۲۱ مورد به مبلغ ۵۲۶ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۹ هزار و ۲۷۳ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۸۷ طرح معادل ۱۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۹۵۱ مصوب شده است، افزود: تعداد طرح‌های پرداختی بانک ۲۷۱ طرح به مبلغ ۸۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۸۳۲ نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، طرح‌های بازگشت از بانک را نیز ۲۶۳ مورد عنوان کرد.

وی با اشاره به عملکرد کمیته فنی تسهیلات روستایی استان، مجموع طرح‌های بررسی شده در این کمیته را ۵۵ مورد، طرح‌های مصوب را ۲۴ مورد، تسهیلات مورد نیاز این طرح‌ها را ۳۷ میلیارد تومان و میزان اشتغال پیش‌بینی شده از قبل این طرح‌ها را نیز ۳۱۳ نفر اعلام کرد.

این مسوول یادآور شد: کمیته فنی استان در مجموع مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی را برای طرح‌های ملی با پیش‌بینی اشتغال ۲ هزار و ۶۷۶ نفر مصوب کرده که جمع پرداختی تا کنون ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

حسینی در ادامه به تشریح عملکرد سهم بخش‌های مختلف اقتصادی از تسهیلات روستایی پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا