بهره برداری از ساختمان اداره گاز نیاسر کاشان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در سومین روز هفته دولت

بهره برداری از ساختمان اداره گاز نیاسر کاشان

ساختمان اداره گاز نیاسر کاشان با حضور مدیرعامل این شرکت، معاون و مشاور فرماندار کاشان ، بخشدار نیاسر و سایر مسئولان این منطقه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با اشاره به بیش از ۷ هزار و ۸۲ مشترک گاز طبیعی در شهرنیاسرگفت: تا چند روز پیش خدمات گازرسانی به مشترکین شریف این منطقه در ساختمانی استیجاری ارائه می شد و امروز با بهره برداری از ساختمان جدید که شامل دو بخش اداری و پشتیبانی بوده و در زمینی به مساحت ۸۰۰مترمربع و ۲۲۰متر  زیربنا  که اعتباری بالغ بر ۸میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برای آن هزینه شده امیدواریم سطح کیفیت خدمات بالاتر رفته و رضایتمندی مشترکین نیز افزایش یابد.

وی، تصریح کرد در شهرنیاسر بیش از ۵هزار و ۲۰۰ انشعاب فلزی و پلی اتیلن  اجرایی شده و ۳ ایستگاه بزرگ CGS و ۵ ایستگاه TBS  راه اندازی گردیده و با توجه به وجود ۲۷ مشترک عمده صنعتی از جمله کارخانه سیمان و واحدهای صنعتی گلابگیری و  مرغداری و…  بطور میانگین ماهیانه بیش از ۶ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف می شود.

مهندس علوی افزود: به لطف خدا و همت تلاشگران شرکت گاز استان اصفهان ، این استان از نظر میزان شبکه گذاری و توسعه گاز در رتبه بالایی در کشور قرار دارد، و  سالانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح این استان توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر بیش از  ۲۶هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان وجود دارد که برای نگهداری این میزان شبکه سالانه میلیون ها تومان هزینه می شود.

مهندس علوی، ، در مراسم بهره‌برداری ازساختمان جدید اداره گاز نیاسر با بیان اینکه یکی از نعمات الهی بهره‌بردن از گاز طبیعی است، اظهار داشت: مطمئناً مردم از خدمات دولت پشتیبانی کرده و دولت نیز بر اساس کار کارشناسی و بر اساس منطق، خدمت‌رسانی به مردم را با قوت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی، با اشاره به اینکه هفته دولت و دهه فجر دو مناسبت مهم برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گزارش عملکرد دولت به مردم است،افزود: فراموش نمی کنیم که این دستاوردها تنها با حمایت و پشتیبانی مردم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: گازرسانی به ۱۰۳ شهر از ۱۰۷ شهر موجود در سطح استان وهمچنین ۱۳۳۸ روستا بیانگر حجم وسیعی از فعالیت و خدمت است که افزایش رفاه عمومی، تقویت چرخه تولید و اشتغال، کاهش آلودگی و افزایش سلامت محیط زیست از نتایج ارزنده آن می باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا