همه کارها را نباید دولتی کنیم/نبایدمسوولیت‌ها را به گردن یکدیگر بیندازیم

ارک خبر- فرماندار تبریز گفت: در بحث تبریز ۲۰۱۸ نباید به دنبال این باشیم که مسوولیت‌ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و از خود رفع مسوولیت کنیم، باید ببنیم چه نتیجه‌ای از این اقدامات حاصل شده است.علیار راستگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص موضوع تبریز ۲۰۱۸ و عدم قبول مسوولیت دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اظهار کرد: در موضوع تبریز ۲۰۱۸ همه مسوولیت دارند، اگر زیبایی‌های تبریز منعکس شود، سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهر رغبت پیدا می‌کنند، اما در صورتی که عکس این موضوع مطرح شود، سرمایه‌گذار برای حضور در استان بی‌میل می شود.

راستگو خاطرنشان کرد: در بحث تبریز ۲۰۱۸ نباید به دنبال این باشیم که مسوولیت‌ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و از خود رفع مسوولیت کنیم، باید ببنیم چه نتیجه‌ای از این اقدامات حاصل شده است.

وی ادامه داد: در زمان افتتاح رسمی این رویداد رئیس جمهور و میهمانان خارجی برای افتتاح به تبریز آمدند اما نتیجه این موضوع چه بود، رسانه‌ها باید از متولی برنامه یعنی میراث فرهنگی نتایج این برنامه را مطالبه کنند.

فرماندار تبریز با تاکید بر جلب مشارکت مردم در موضوع تبریز ۲۰۱۸ گفت: برای موفق شدن در تبریز ۲۰۱۸ باید همه مردم همراهی کنند، اساس ۲۰۱۸ مردم هستند.

وی با بیان اینکه آنچه در مورد تبریز ۲۰۱۸ به دولت ارتباط داشت، کار خودش را انجام داد، گفت: باید از ظرفیت مردم ایران برای شناساندن تبریز ۲۰۱۸ استفاده کنیم، امکانات بسیار خوبی در استان داریم، باید به داشته‌های خود افتخار کرده و از آن استفاده کنیم،

راستگو اضافه کرد: تبریز ۲۰۱۸ حرکتی است تا در نگرش‌ها تغییر به وجود بیاید و تا زمانی که تغییرات ایجاد نشود، موفق نخواهیم بود، نباید به دنبال این باشیم که همه کارها را دولتی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا