برگزاری رویداد استارتاپی گردشگری آذربایجان شرقی همزمان با هفته گردشگری

ارک خبر- سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از تمدید زمان ثبت نام رویداد استارت آپی گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای بهره مندی حداکثری از مشارکت ایده‌های صاحبان فکر و اندیشه در حوزه گردشگری و به منظور اختصاص زمان بیشتر برای ارائه دهندگان ایده در این صنعت، زمان ثبت نام در رویداد استارت آپی گردشگری آذربایجان شرقی تمدید شد.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده از سوی اداره کل، با توجه به آغاز سال تحصیلی و رونق مجدد فضای دانشگاهی و مراکز آموزش عالی با حضور دانشجویان، رویداد استارت آپ گردشگری استان از چهار لغایت شش مهر ماه سال جاری همزمان با هفته گردشگری برگزار خواهد شد.

رستمی در پایان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این استارت آپ، گردآوری ایده‌های ناب فعالان و علاقه مندان گردشگری است که امیدواریم نتیجه این رویداد به ایجاد کسب و کارهای نوین و به تبع آن توسعه گردشگری بی‌انجامد.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در رویداد استارآپی گردشگری آذربایجان شرقی به آدرس اینترنتی (www.HiTourismStartups.ir)، مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا