با کلیات طرح یکپارچه سازی سامانه های مالی و شهرسازی شهرداری اصفهان موافقت شد

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان

در بیست و یکمین جلسه کارگروه ارتقاء درآمد شهرداری؛

با کلیات طرح یکپارچه سازی سامانه های مالی و شهرسازی شهرداری اصفهان موافقت شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری اصفهان، بیست و یکمین جلسه کارگروه ارتقاء درآمد شهرداری با حضور معاونین مالی- اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به همراه مدیرکل بازرسی، مشاورین شهر و مدیران ارشد حوزه های مالی، درآمد، شهرسازی، هماهنگی امور مناطق و سازمان ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در محل تالار شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درباره پیشنهاد اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور یکپارچه سازی سامانه های شهرسازی و مالی شهرداری اصفهان، با کلیات این پیشنهاد موافقت و مقرر شد حوزه های مرتبط ظرف مدت یک هفته نظرات خود را جهت اصلاح و تصویب نهایی اعلام نمایند.

بر اساس این گزارش سازمان فاوا شهرداری اصفهان با سازماندهی مجدد حوزه معاونت نرم افزار و حرکت به سمت چابک سازی با استفاده از توانمندی های داخلی- که در ماه های اخیر روی آن تمرکز شده است- در صدد است تا حتی الامکان ظرف مدت یکسال این طرح را در شهرداری اصفهان عملیاتی نماید.

از نکات مهم بیست و یکمین جلسه، ابراز خرسندی اعضای حاضر از سرعت عمل سازمان فاوا در تهیه این طرح  بود که با بهره گیری از نظرات مدیران و کارشناسان مرتبط در  سایر حوزه های شهرداری، همچنین مدیران عامل شرکت های موفق کشور در جلسات مشترک  به صورت کاملاً فشرده و حرفه ای تدوین شده است.

شایان ذکر است با اجرای عملیات یکپارچه سازی سامانه های معاونت های مالی و شهرسازی، ارتباط سیستم های مورد نیاز شهرداری در این حوزه ها به صورت بهنگام برقرار شده و ضمن افزایش بهره وری و سرعت خدمات رسانی با بهره گیری از تجمیع اطلاعات، از سوء استفاده های احتمالی در این حوزه ها پیشگیری به عمل خواهد آمد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا