پیشکسوتان ورزش، کمک کنند روحیه ورزش در شهروندان تقویت شود

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان

شهردار اصفهان:

پیشکسوتان ورزش، کمک کنند روحیه ورزش در شهروندان تقویت شود

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری نیازمند کمک سرمایه هایی مانند پیشکسوتان و بزرگان ورزش بوده و از آنها طلب کمک دارد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، موی سپیدکردگان و بزرگان ورزش اصفهان در دیداری گرم و صمیمانه میهمان شهردار اصفهان و رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی اصفهان فردا و در قالب سی و هفتمین نشست اصفهان فردا بودند تا دغدغه ها، مسائل و مشکلات جامعه ورزش استان و پیشکسوتان را با مدیریت شهری در میان بگذارند.

شهردار اصفهان در این دیدار ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع نیازهای بزرگان ورزش اصفهان، اظهار کرد: لازم بود که چنین جلسه ای برگزار شود زیرا با استحکام بخشی به چنین تجمعاتی می توان نیازهای بزرگان ورزش را مرتفع کرد.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه پیشکسوتان ورزش سرمایه اجتماعی این کشور هستند، تصریح کرد: ما نیازمند کمک این سرمایه ها بوده و از شما طلب کمک داریم. پیشکسوتان ورزش شخصیت بین المللی دارند و خوشحالم در کنار شما بزرگان هستم چرا که شما از جمله نام آوران هستید.

شهردار اصفهان ورزشکاران را معلم اخلاق دانست و افزود: پیشکسوتان ورزش معلمانی هستند که باید جوانان را در راه و مسیر صحیح هدایت کنند تا از کارهای اشتباه پیشگیری شود. شما باید با تجربه خود جوانان را تشویق به سمت روی آوردن به ورزش کنید زیرا ورزش بهترین درمان افسردگی برای جوانان است.

وی احترام به پیشکسوتان را امری واجب ذکر کرد و افزود: مدیریت شهری تلاش می کند از شما به عنوان سرمایه های این شهر حمایت کند. شما می تونید دیگر شهروندان را در راستای تشویق به ورزش کمک کنید و روحیه ورزشی شهروندان را تقویت کنید.

توسعه شهر و توسعه اخلاق مداری از طریق ورزش

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه شکی نیست که پیشکسوتان ورزشی الگوی تک تک فرزندان در اخلاق هستند، اظهار کرد: این اهمیت توجه به پیشکسوتان را دو چندان می کند.

فریده روشن، توسعه شهر و توسعه اخلاق مداری را از طریق ورزش ممکن دانست و افزود: در برنامه‌های شورا و مدیریت شهری ایجاد فضایی برای پیشکسوتان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به بانوان ورزشکار تاکید کرد: باید به بانوان بیش از پیش توجه شود زیرا این موضوع آینده ساز و مهم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا