برداشت ۴۰ میلیون ریالی از حساب مدیر شرکت

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

برداشت ۴۰ میلیون ریالی از حساب مدیر شرکت

فردی که در فضای مجازی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مدیر شرکت خود کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۴۰ میلیون ریال از حساب به نحوی که مالباخته هیچ گونه اطلاعی از نحوه برداشت این مبلغ ندارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با ثبت اظهارات شاکی و بررسی حساب بانکی مشخص شد برداشت از حساب به روش خرید اینترنتی توسط حسابدار شرکت وی صورت گرفته که با انجام تحقیقات تخصصی و هماهنگى با مقام قضائی متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم در فرصت مناسبی کارت عابر بانک کارفرمای خود را برداشته و با در اختیار داشتن رمز اول کارت، رمز اینترنتی آن را فعال و اقدام به خرید اینترنتی می کرده است.

سرهنگ مرتضوی در پایان توصیه کرد: امروزه قفل ها و گاوصندوق های غول پیکر جای خود را به رمزها داده اند، این رمزها همان گونه که بسیار ساده قابل استفاده می باشند می توانند خطرناک و مشکل ساز شوند به گونه ای که تنها با افشا شدن یک رمز موجودی حساب فردی به طور کامل برداشت می شود.

وی از شهروندان خواست ، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام‌رسان‌های داخلی با آی دی cyberpolice با ما در‌ میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا