جلسه آموزشی و فعال سازی لایه چهارم مدیریتی تهک

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

جلسه آموزشی و فعال سازی لایه چهارم مدیریتی تهک

جلسه آموزشی و فعال سازی لایه چهارم مدیریتی تهک در شهرستان نطنز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان مهندس عزیزی رئیس اداره هواشناسی نطنز با اعلام این خبر افزود : جلسه آموزشی و فعال سازی لایه چهارم مدیریتی تهک در شهرستان نطنز  با حضور شوراها و دهیاران بخش و روستاها در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مهندس اسدی مسئول تهک هواشناسی استان به معرفی تهک ولایه های هفت گانه آن مخصوصاً لایه چهارم که ارتباط با دهیاران و شوراها می باشد پرداخت و گفت : دهیاران باید ارتباط تنگاتنگ با هواشناسی داشته باشید و در این خصوص بسترهای ارتباطی متنوعی در هواشناسی از جمله خط ۱۳۴ ، فضای مجازی و پیامک ایجاد شده است.

اسدی در مورد تهک (توسعه هواشناسی کاربردی) افزود : ما در هواشناسی با اقیانوسی از داده ها مواجه هستیم و از سال ۱۳۹۳ با کاربردی کردن هواشناسی رویکرد هواشناسی تغییر کرد یعنی ارتباط بی واسطه با کاربر نهایی و به عبارتی پل ارتباطی بین محصول هواشناسی با کاربر نهایی یکی از اهداف بود و ما در رویکرد جدید به دنبال اثر بخشی هستیم به همراه کار آیی. همچنین در مورد پیش بینی کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت و همچنین پیش بینی سه ماهه اول سال زراعی مطالبی ارائه نمود

 

دکمه بازگشت به بالا