سقوط بونکر سیمان، جان راننده پژو را گرفت / اعزام ۲۵ نیرو و فرمانده از ۶ ایستگاه آتش نشانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

سقوط بونکر سیمان، جان راننده پژو را گرفت / اعزام ۲۵ نیرو و فرمانده از ۶ ایستگاه آتش نشانی

 

ساعت ۴٧: ١٣ ظهر امروز (۱۹ آبان) سقوط یک دستگاه بونکر سیمان بر روی خودرو سواری پژو، به فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد که متاسفانه این حادثه جان یکی از همشهریان را گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، متاسفانه راننده مرد خودروی پژو در اثر سقوط بونکر سیمان، در دم جان باخته بود.

حادثه سقوط بونکر سیمان بر روی خودروی پژو در خیابان مطهری روبروی بیمارستان امید امروز ساعت ۴٧: ١٣ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند اما متاسفانه راننده خودرو در این حادثه جان خود را از دست داد.

بونکر سیمان پس از اصابت با ۴ ماشین، در انتهای مسیر بر روی پژو سواری، سقوط و در لحظه خودرو سواری را به طور کامل له کرده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در محل حادثه حضور پیدا کرده و حادثه را به طور مستقیم فرماندهی کرد. همچنین نیروهای عملیاتی از ایستگاه های ۱، ۱۲ ،۸، ۵ و ۱۰ و ۶ در محل حادثه اعزام شده و برای بیرون آوردن خودرو تلاش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این باره گفت: آتش نشانی اصفهان برای امدادرسانی به این حادثه ۲۵ نیرو و فرمانده خود را به محل حادثه اعزام کرد.

محسن گلابی اظهار داشت: همچنین ۹ دستگاه خودروی امداد، اطفاء و یک جرثقیل، از ۶ ایستگاه آتش نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شد. در نهایت خودرویی که طی این حادثه آسیب دیده و متاسفانه راننده آن در دم فوت شده بود، رهاسازی شد. در ادامه نیروهای ما در حال ایمن سازی محل حادثه برای بلند کردن و انتقال بونکر هستند اما متاسفانه تجمع شهروندان در اطراف محل حادثه، خدمت رسانی آتش نشانان را با مشکل روبرو کرده بود.

گلابی افزود: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی برای جلوگیری از پیامدهای احتمالی در محل حادثه حضور دارند و تا برقراری ایمنی کامل به عملیات خود ادامه خواهند داد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا