تخصصی ترین همایش علمی تخصصی روابط عمومی اصفهان در هتل کوثر برگزار می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تخصصی ترین همایش علمی تخصصی روابط عمومی اصفهان در هتل کوثر برگزار می شود

به گزارش ارک خبر:مدیر آموزش  موسسه آموزش عالی فناوران حکیم ضمن اعلام این مطلب افزود: طرح مباحث مورد نیاز جامعه ارتباطی همچون روابط عمومی مدرن در سازمانی ناب، رویکردهای روابط عمومی الکترونیک و راههای تاثیر گذاری در مذاکرات، برنامه ای است که این موسسه با همکاری خانه ارتباطات استان اصفهان در راستای ارتقاء سطح آگاهی، دانش و توانایی های مدیران و کارشناسان روابط عمومی ، اصحاب رسانه و مدیران بخش خصوصی و دولتی برگزار می کند.

سید سپهر موسوی زاده ؛ زمان  این همایش را روز سه شنبه جاری ۲۲ آبانماه ساعت ۴ الی ۸ شب در هتل کوثر اصفهان واقع در سی و سه پل عنوان نموده و افزود: با حضور محققان ، اساتید مطرح این حوزه، اصحاب رسانه و روابط عمومی اساتیدی چون دکتر هادی زمانی جامعه شناس ، نویسنده و محقق برجسته حوزه ارتباطات و روابط عمومی ، استاد جمال قمری نویسنده و سخنران عالی رتبه عرصه سخنوری و مهندس حسین طاهری متخصص تبلیغات و بازاریابی مباحثی نو و بدیع برای شرکت کنندگان مطرح می شود و تلاش بر آن است تا بتوانیم سطح دانش و آگاهی مخاطبین را ارتقاء دهیم.

دبیر اجرایی همایش تخصصی روابط عمومی اصفهان نیز با بیان این مطلب که فناوران حکیم رویکردی علمی را دنبال می کند افزود: طرح سوالات ناب در ذهن مخاطب گام اولی است که در این همایش برداشته می شود. سخنرانان با طرح مباحث ناب و کاربردی تلاش می کنند مخاطبین خود را با موضوعات بدیع و نوی حوزه دانش روابط عمومی آشنا کنند سپس با برگزاری دوره های MBA و DBA روابط عمومی زمینه رشد و تعالی ذهنی و عملی آنها فراهم می گردد

افشین شریفی افزود: در این همایش اولین دوره دانش پژوهان این دوره ها مدرک فارغ التحصیلی خود رو دریافت خواهند نمود. او همچنین از کلیه علاقه مندان، مسئولان و متخصصین حوزه ارتباطات ، رسانه و روابط عمومی دعوت نمود تا ضمن شرکت در این همایش با مباحث روز این دانش در دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار با گرایش روابط عمومی شرکت کنند.

لازم به ذکر است که علاقه مندان  به حوزه روابط عمومی و رسانه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۲۲۶۶۵۴۰ تماس حاصل فرمایند.

دکمه بازگشت به بالا