احساس می کنم در این بخش یک گام به جلو برداشته ایم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان در بازدید از سازمان فاوا شهرداری:

احساس می کنم در این بخش یک گام به جلو برداشته ایم

 به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان،  دکتر قدرت الله نوروزی ضمن بازدید از قسمت های مختلف این سازمان با اهدای گل به مهندسان و کارکنان از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرد.

در این بازدید که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران ارشد شهرداری اصفهان نیز حضور داشتند، شهردار اصفهان از اقدامات صورت گرفته به ویژه در حوزه زیرساخت ICT  و تجهیز مرکز داده شهرداری به جدیدترین قابلیت ها  و امکانات  ابراز خرسندی نمود و تصریح کرد: این موضوع فرصتی است که می تواند به عنوان سند افتخار، این مجموعه را معرفی نماید.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران سازمان فاوا که حتی یک لحظه هم اجازه نداده اند  در خدمات رسانی به شهرداری و شهروندان خللی ایجاد شود، یاد آور شد: این مرکز از بهترین محل های پشتیبانی و تامین نیازهای شهرداری اصفهان و کلیه دستگاه های اجرایی استان بوده و به همین دلیل لازم است کلیه فعالیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان در آن متمرکز شود.

شهردار اصفهان فناوری اطلاعات و ارتباطات را از موضوعات علمی دانست و اظهار کرد: در اینجا بحث علمی مطرح است و در مباحث علمی باید سعی کنیم کارها و اقدامات گذشتگان را یک گام به جلو ببریم.

دکتر نوروزی در پایان ضمن قدردانی از زحمات بهروز ارباب شیرانی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با مشاهداتی که امروز داشتم احساس می کنم در این بخش یک گام و حتی بیشتر به جلو برداشته ایم.

شایان ذکر است در این بازدید شهردار اصفهان در محل کار مدیران و کارشناسان این سازمان حضور یافت  و در یک گفتگوی صمیمانه با اهدای شاخه گل از تمامی همکاران حاضر تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا