همایش بزرگداشت بانوی شعر رثایی کلیبر

خبرگزاری ارک: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر در راستای تجلیل از شعرای آیینی از بانوی شعر رثایی این شهرستان زنده‌یاد ام لیلی کنیز فاطمه تجلیل می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، عدالت دهقانپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از شعرای آیینی منطقه که جزو  افتخارات شهرستان هستند عنوان کرد و گفت: در همین راستا و با توجه به برنامه ریزی های انجام پذیرفته آیین بزرگداشت یاد شده پنج شنبه 21 خرداد ماه راس ساعت 4 بعد از ظهر در روستای دومریق زادگاه وی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اشاره به ضرورت های منطقه در تجلیل از مشاهیر فرهنگی، هنری و ادبی و لزوم تداوم این قبیل برنامه ها خاطر نشان کرد: متولیان حوزه فرهنگ شهرستان در این خصوص و همچنین در راستای ترویج برنامه های قرآنی و مذهبی و تبدیل شهر کلیبر به شهر قرآنی تمهیداتی اندیشیده اند که امید می رود با همدلی و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر این مهم نیز اجرایی شود.

لازم به ذکر است در اجرای برنامه مذکور سپاه ناحیه شهرستان کلیبر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، هیات رزمندگان اسلام، تبلیغات اسلامی و کانون مداحان کلیبر همکاری دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا