15خرداد آخرین مهلت شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی آیات اعلام شد

خبرگزاری ارک:  معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آخرین مهلت پذیرش آثار برای شرکت در جشنواره سراسری وبلاگ نویسی  آیات  15 خرداد ماه سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، علی محرمی اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره تاکنون بیش از 600 وبلاگ نویس برای شرکت در این رویداد فرهنگی قرآنی در سایت جشنواره نام نویسی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه نام نویسی برای شرکت در این جشنواره به صورت الکترونیکی از طریق سایت www.quranblogging.ir است، خاطرنشان کرد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیز همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه از مهمترین اهداف جشنواره آیات ، ترویج آموزه های قرآنی در فضای سایبری است، اظهار کرد: گسترش اندیشه و سبک زندگی قرآنی در جامعه با بهره مندی از ابزار هنر و فضای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه میزان استفاده نسل جوان از اینترنت و شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است، افزود: تنها با ترویج آموزه های قرآنی و تفکر ناب دینی می توان جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی غرب بیمه کنیم، که این موضوع با افزایش آگاهی و شناخت نسل جوان از طریق ابزارهای به روز امکان پذیر است.

محرمی با اشاره به استقبال جوانان وبلاگ نویس حوزوی و دانشگاهی از سومین دوره جشنواره وبلاگ نویسی آیات اظهار کرد: متولیان و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره قرآنی به دنبال افزایش ضریب نفوذ محتوایی قرآن در بستر اینترنت هستند که این هدف با طرح موضوعات پیشنهادی برای شرکت کنندگان پیگیری می شود.

سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآن با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی ، مؤسسه قرآن و عترت اسراء فاطمی ، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت قرآن و عترت برگزار                    می شود.

دکمه بازگشت به بالا