تخلف جالب در تولید بیسکویت!

خبرگزاری ارک: یک شرکت تولید‌کننده بیسکویت در حرکتی جالب اقدام به ادعایی غیرواقعی مبنی بر داشتن گواهی واحد نمونه استاندارد در سال 1391 کرده است که سازمان استاندارد از برخورد قانونی با این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شرکت تولید‌کننده بیسکویت با نام تجاری “ستاک” روی محصولات تجاری خود اقدام به چاب عنوان “دارنده نشان کیفیت برتر محصولات در سال 91 و واحد نمونه استاندارد در سال 91 ” کرده است که به گفته اداره کل استاندارد تهران این ادعا واقعیت ندارد و کذب است.

در همین زمینه مسلم بیات، مدیر کل اداره استاندارد استان تهران اظهار کرد: در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از مراکز عرضه فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری و با توجه به گزارشات مردمی، مشخص شد که ادعای این شرکت در این خصوص واقعیت نداشته و به نوعی جعل عنوان بوده است.

به گفته وی این واحد در سال‌های گذشته نیز تخلفاتی داشته که همین موضوع سبب شد اداره استاندارد بیش از پیش پیگیر قضیه شود و براقدام قانونی علیه این شرکت تاکید کند.

برپایه گزارشات اعلام شده، این واحد متخلف در جریان انتخاب واحد‌های نمونه استاندارد در سال 1391 با ارائه‌ “گواهینامه ایزو” جعلی سعی در فریب اعضای کمیته مربوطه را داشته است که این موضوع نیز ناموفق بود.

سازمان اداره کل استاندارد تاکید کرده که اقدام قانونی جدی علیه این شرکت صورت خواهد گرفت، چرا که قصد فریب اذهان عمومی و مسئولان را داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا