همدلی، تدبیر و اخلاق مداری کارکنان، لازمه خدمت رسانی شایسته به مردم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همدلی، تدبیر و اخلاق مداری کارکنان، لازمه خدمت رسانی شایسته به مردم
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، محمدحسین قرائتی در گردهمایی سالانه مدیران و کارشناسان معاونت مهندسی و توسعه این شرکت ، توجه ویژه به نیروی انسانی را عامل توسعه و پیشبرد اقدامات اجرایی دانست و افزود: استفاده از خلاقیت و مشارکت نیروها، استفاده از تجارب همکاران، و آموزش و تقویت دانش محور در ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مردم و جلب رضایت آنها بسیار موثر است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان همدلی، تدبیر، مدیریت و اخلاق مداری را مهم‌ترین لازمه موفقیت در کار بیان کرد و گفت: تاکنون همگرایی بسیار خوبی میان کارکنان شرکت وجود داشته است و انتظار داریم که این موضوع ادامه داشته باشد.
وی اظهار داشت: استفاده از فرصت‌های بالقوه، تکنولوژی‌های نوین، اعتمادسازی، بهره‌مندی از تجربیات و تمام ظرفیت‌ها و واگذاری اختیارات به شهرستا‌ن‌ها به منظور کاهش هزینه‌ها، تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بسیار حایز اهمیت است.
قرائتی مستندسازی از روند فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌ها را مهم دانست و افزود: با مستندسازی فعالیت‌ها و اقدامات همکاران در مناطق سخت و غیرقابل عبور در احداث پروژ‌ها و حفاری زمین نه تنها سختی کارها به نمایش گاشته می شود بلکه دیگر همکاران با مشاهده آنها تجربیات بسیاری را کسب خواهند کرد.
وی روابط میان ارکان پروژه یعنی کارفرما، مهندس مشاور و پیمانکار را نیازمند آگاهی همه جانبه از ضوابط و مقررات مختلف دانست و بیان کرد: شرایط عمومی پیمان، اهمیت بسیاری دارد به‌طوری که احاطه‌ کامل به تمامی نکات آن می‌تواند بسیاری از اختلاف‌های مابین دست‌اندرکاران پروژه‌ عمرانی را حل کند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان تعامل با پیمانکاران را برای عبور از گردنه‌های دشوار حایز اهمیت برشمرد و گفت: در چرخه اجرا، احداث، بهره‌برداری و اعتبارات، بهره‌مندی از تجربیات در تمام مباحث مهم است و باید در این زمینه از پتانسیل‌های موجود در شهرستان‌ها بهره‌مند شویم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا