انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است/ روابط عمومی بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کند

انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است/ روابط عمومی بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کند

به گزارش ارک خبر:سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با کارکنان حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی خود دیدار کرد.

هاشم امینی در این دیدار، کار در حوزه روابط عمومی را بسیار حساس برشمرد و گفت: در فضای غبارآلود جامعه، روابط عمومی باید با استفاده از ظرفیت بالای رسانه ها و بویژه فضای مجازی  برای اقناع و تنویر افکار عمومی به صورت سنجیده و به موقع اقدام نمایند.

وی ترویج فرهنگ کار و تلاش بیشتر را ماموریت مهم دست اندرکاران روابط عمومی و امور فرهنگی دانست و اظهار داشت: کار خالصانه، مظلومانه و مضاعف شاخصه خادمان مردم در صنعت آب و فاضلاب است و همین روحیه جهادی بهترین راه مبارزه با استکبار است.

مهندس امینی در همین راستا به بیانیه مهم مقام معظم رهبری 《مدظله العالی》 با عنوان “گام دوم انقلاب” اشاره کرد و این بیانیه را منشوری برای خودسازی در راستای تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی و ساختن ایران عزیز دانست و ادامه داد: همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرموده اند مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور  نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی و نیز مدیریت جهادی است که خوشبختانه وجود همین دو عامل در صنعت آب و فاضلاب کشور باعث پویایی و پیشرفت آن شده است.

وی از مدیران و کارکنان روابط عمومی و امور فرهنگی خواست این بیانیه را چراغ راه خود قرار داده و برای عملیاتی کردن آن در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهتمام نمایند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود ، در خصوص یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نکاتی را مطرح کرد.

وی از این تصمیم  به عنوان “اقدام بزرگ” یاد کرد و گفت: در این راستا بایستی نگاه کلان داشته باشیم و صرفا به منافع خودمان فکر نکنیم. چرا که تحقق این امر، برکات زیادی را برای نظام مقدس اسلامی و نیروهای خدوم آب و فاضلاب کشور به همراه خواهد داشت.

هاشم امینی با بیان اینکه دیدگاه و تلاش همه تصمیم گیران  آسیب ندیدن کارکنان و توجه به دغدغه های فکری آنها بوده است اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه دارد برای تبیین آثار مثبت یکپارچه سازی و کاهش نگرانی های پرسنل اطلاع رسانی صحیح و شفاف داشته و بستر را برای تحقق این امر مبارک فراهم نماید.

در پایان این مراسم که ۲۲ خردادماه در  مجتمع آبرسانی ۸ روستای شهرستان لنجان برگزار شد از کارشناسان و رابطان روابط عمومی و امور فرهنگی آبفار استان  تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا