جهان داستانی آواتار را دیجیتال تجربه کنید

خبرگزاری ارک: کمپانی فاکس قرن بیستم و اچ‌پی با همکاری هم، جهان آواتار را دیجیتالی می‌سازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، طرفداران آواتار به زودی قادر خواهند بود تا جهان داستانی پاندورا را به شکلی کاملا جدید تجربه کنند.

لایت استورم انترتینمنت کمپانی تولید فیلم که متعلق به جیمز کامرون کارگردان آواتار است، همراه با کمپانی فاکس قرن بیستم و اچ‌پی قصد دارند یک تجربه دیجیتال جدید از این فیلم پرفروش را برای حمایت از سه قسمت در دست تولید بعدی، درست کنند. قرارداد پنج ساله این پروژه با اچ‌بی به دلیل خدمات تکنولوژیکی این کمپانی منعقد شده است.

جان لاندو از مدیران لایت استورم گفت: می‌خواهیم جهانی درست کنیم که مردم بتوانند خودشان در آن سیر کنند و راه پرقدرت و قاطع چنین حسی از طریق تجربه دیجیتال میسر می‌شود. با همکاری با اچ‌پی ما الگویی کاملا جدید از گسترش این جهان داستانی را خلق خواهیم کرد. این تجربه دیجیتال با همه جنبه‌های آواتار ارتباط برقرار می کند و همه هواداران آن را در سراسر جهان با این جهان و ادامه آواتار مرتبط می‌سازد تا بتوانند بخشی از این داستان شوند.

این که این تجربه چگونه تجربه‌ای خواهد بود، هنوز روشن نشده اما جان هربرت از مسئولان بخش اطلاع رسانی فاکس قرن بیستم نیز گفته است که این تجربه راهی انتقالی و پلی بین جهان فیزیکی و دیجیتالی خواهد بود.

فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ با فروش ۲.۸ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد و کامرون و لاندو اکنون در حال تولید سه قسمت بعدی آواتار هستند که در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران می‌شوند.

در این فیلم‌ها فیلمبرداری تقریبا از همه نظر منسوخ شده و کار از طریق گرفتن عکس ‌در دوربین‌های دیجیتال انجام می‌شود و این روش حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کار را تشکیل می‌دهد. بقیه تصاویر تمامی به صورت مصنوعی خلق می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا