ردیاب های هوشمند، بهترین ابزار برای پیشگیری از سرقت خودرو

پایگاه خبری ارک خبر:اصفهان

 

ردیاب های هوشمند، بهترین ابزار برای پیشگیری از سرقت خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان، با اشاره به مزیت های بسیار خوب ردیاب های هوشمند که بر روی خودروها نصب می شوند استفاده از این ابزار را بهترین روش برای پیشگیری از سرقت خودرو عنوان کرد.

سرهنگ “سعید سلیمیان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ردیاب های هوشمندی که هم اکنون در بازار وجود دارند بهترین ابزار برای پیشگیری از سرقت خودرو به شمار می آیند و به وسیله آن ها می توان در صورت سرقت خودرو آن را ردیابی کرد.

وی اذعان کرد: برخی از انواع این رد یاب ها مجهز تر هستند و با توجه به نرم افزاری که روی گوشی تلفن همراه مالک خودرو نصب می شود او می تواند درصورت سرقت خودرویش آن را متوقف کرده و به طور اتوماتیک خودرو را خاموش کند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه برخی از مردم به غلط تصور می کنند با تهیه و نصب این ردیاب ها توسط پلیس کنترل خواهند شد گفت: تاکید می کنم این رد یاب ها کاملاً تحت اختیار و کنترل مالک خودرو است و تنها در صورت وقوع سرقت آن ها می توانند به پلیس مراجعه کرده و پلیس هم می تواند از آن در جهت دستگیری سارق خودرو بهره برداری کند.

سرهنگ سلیمیان با استفاده از تجهیزات ایمنی پیشرفته می توان راه را برای هرگوه ارتکاب جرمی توسط مجرمان بست خاطر نشان کرد: مطمئناً اگر مردم یک مقدار از سرمایه خود را هزینه کنند می توانند جلوی سرقت کل دارایی خود را بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا