برپایی نمایشگاه ضیافت در همدان

ارک خبر- نوزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و محصولات وابسته ویژه ماه مبارک رمضان (ضیافت) در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین اللمی استان همدان، تعداد ۱۲۰ واحد شرکت کننده از استان های همدان، اصفهان، یزد، کرمان، قزوین، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، کردستان، کرمانشاه و… در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه کالا می پردازند.

محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد شامل لبنیات، انواع برنج، گوشت، مرغ، انواع روغن های خوراکی و همچنین سوغات استان های گوناگون است.

با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال های گذشته، مشارکت کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال کرده و هر کدام سعی کرده اند که بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را ارائه کنند.

این نمایشگاه در فضایی افزون بر ۵۰۰۰ مترمربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت برپا خواهد شد و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱:۳۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا