پخش زنده برنامه سحرگاهی از تکایای تخت فولاد/ ۴ ویژه برنامه از سوی مجموعه تخت فولاد در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

 

پخش زنده برنامه سحرگاهی از تکایای تخت فولاد/ ۴ ویژه برنامه از سوی مجموعه تخت فولاد در ماه مبارک رمضان اجرا می شود

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: چهار ویژه برنامه از سوی مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی معرک نژاد در مورد ویژه برنامه های مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برای این ماه چهار ویژه برنامه آماده اجراست که هدف از این برنامه ها معرفی مشاهیر و شخصیت های مدفون در قبرستان تخت فولاد است.

وی ادامه داد: اولین برنامه با مشارکت صدا و سیمای مرکز اصفهان با عنوان «سحرگاهی» به صورت زنده پخش خواهد شد. لوکیشن این برنامه تکایای تخت فولاد است و از طریق آن علما و چهره های فرهنگی – مذهبی مدفون در قبرستان معرفی خواهند شد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد افزود: حضور در نمایشگاه قرآن از دیگر برنامه های مجموعه تخت فولاد در ماه مبارک رمضان است که در قالب و فرم جدید اجرا می شود. همچنین از طریق حضور در نمایشگاه قرآن، به معرفی شخصیت های قرآنی مدفون در این قبرستان خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه در شب های قدر ۵ ایستگاه ویژه در مکان هایی که مردم برای احیا حضور خواهند یافت، برپا خواهد شد، اظهار کرد: هدف از برپایی این ایستگاه ها معرفی ظرفیت های تخت فولاد به عنوان یک مجموعه فرهنگی و مذهبی است.

معرک نژاد تصریح کرد: ۲۷ ماه مبارک رمضان سالروز درگذشت علامه مجلسی است که به همین مناسبت مجموعه تخت فولاد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اقدام به برگزاری نمایشگاهی در جوار علامه مجلسی برای معرفی مشاهیر تخت فولاد و علامه مجلسی خواهد کرد.

وی افزود: معرفی مشاهیر تخت فولاد در قالب نمایش فیلم و عکس انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا