کشف ۲۴۵کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

کشف ۲۴۵کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

گروه استان ها _ اصفهان _ سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲۴۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس”اصفهان” و “کرمان” خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پی یک کار ویژه اطلاعاتی از انتقال محموله مواد افیونی در منطقه “جیرفت” استان “کرمان” مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “کرمان” موفق شدند، ۲ دستگاه سواری پژو را در این رابطه شناسایی و در ورودی شهرستان “جیرفت” متوقف کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودروها  ۲۴۵ کیلو تریاک که روی صندلی ها و در صندوق عقب خودروها بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این عملیات بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان با بیان اینکه، مبارزه با مواد مخدر به عنوان ابر آسیب جامعه در اولویت برنامه های پلیس اصفهان در سال جاری است از اجرای برنامه اطلاعاتی و عملیاتی گسترده به منظور شناسایی و برخورد با باندها و شبکه های قاچاق خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا