همزمان با اولین شب از ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت زمینه آزادی ۳ زندانی محکوم مالی رقم خورد.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:
 

به گزارش  ارک خبربه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با اولین شب از ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت زمینه آزادی ۳ زندانی محکوم مالی رقم خورد.

در این برنامه تلویزیونی که به مدت ۱۰۰ دقیقه از شبکه اصفهان بصورت زنده با حضور خیرین و مردم نیکوکار و هیئت های مذهبی برگزار شد،مردم نیکوکار اصفهانی با کمک های نقدی و غیر نقدی خود زمینه بازگشت این سه مددجو را مهیا کردند.

گرجی زاده مدیرکل زندان های استان در این برنامه بصورت زنده با مردم استان سخن گفت و اظهارداشت: در حال حاضر بالغ بر۱۳۷۰ زندانی که ۱۱ درصد از موجودی زندانهای استان را شامل می شود محکوم مالی هستند که چشم انتظار آزادی می باشند.

وی گفت: کل بدهی این افراد ۲۵۰ میلیارد تومان بوده که ۱٫۵ درصد از آنان را زنان و ۹۸٫۵ درصد نیز مردان شامل می شود.

گرجی زاده در ادامه با قدردانی از کمک ها ومساعدت های مردم و خیرین استان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز گفت: ۷۴ درصد از موجودی جرائم غیر عمد،محکومین مالی-۲۱ درصد مهریه و نفقه-۵ درصد نیز عدم پرداخت دیون می باشد.

مدیرکل زندان های استان در ادامه خواستارحضور همه جانبه مردم و خیرین و نیکوکاران در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گردید و تصریح کرد: در سال گذشته استان اصفهان با آزادی ۱۲۴۰زندانی که ۱۲۰میلیارد تومان بدهی داشتندرتبه اول را در کشور کسب نمود.

در ادامه این برنامه نیز حجت الاسلام گرجی استاد حوزه ودانشگاه پیرامون فضائل ماه مبارک رمضان سخنانی بیان و گلریزان ازادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد.

هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با تعهد ۵۰۰ میلیون ریالی و مردم ونمازگزارن مسجد حضرت ولیعصر(عج) و خیریه حضرت علی بن ابیطالب نیز به عنوان مهمانان ویژه این برنامه در این حرکت خیر سهیم شدند.

خاطرنشان می سازد در اولین شب از برنامه یک شهر ضیافت مبلغ ۱۱۷۴۳۰۰۰۰۰ ریال توسط مردم بصورت نقدی و تعهدی جمع آوری گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا