توقیف ۴۵ تن برنج قاچاق در “سمیرم”

توقیف ۴۵ تن برنج قاچاق در “سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ارک خبر:سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “رئیسیان” حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی تریلر مشکوک و به منظور کنترل مدارک و محموله آن ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد رانندگان مزبور فاقد مدارک مثبته گمرکی برای بار خودروی خود هستند بیان داشت : در بازرسی به عمل آمده از خودروها مقدار ۴۵ تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ قرقانی، ارزش برنج های قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال رونق تولید با قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد می کند و اجازه نمی دهد با اقدامات غیر قانونی خود به تولید و اشتغال کشور ضربه بزنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا