تبریز، میزبان چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی

چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی ششم تا نهم مرداد ماه سال جاری در بخش های مختلف، برگزار می شود.  
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مهدی لزیری – دبیر هنری این جشنواره در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وجود بارگاه مطهر امام هشتم (ع) در ایران برای ما افتخار بوده و میزبانی چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی نیز در ایام میلاد آن حضرت، افتخار دیگری برای ما است. 
وی افزود: هم‌زمان با این جشنواره، طرح کتابخانه رضوی نیز از سوی کتابخانه‌های استان در حال اجرا بوده و این یک حرکت شایسته تقدیر است. 
احمد‌ رجب‌پور – دبیر اجرایی این جشنواره نیز در این نشست خبری، اظهار کرد: آرزوی هر فردی، خادمی در آستان امام هشتم بوده و این فرصت نصیب ما شد تا به عنوان خادمان فرهنگی در این جشنواره خدمت کنیم. 
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در خصوص برگزاری این جشنواره، بیان کرد: با توجه به ظرفیت های استان، با تاکید بنیاد ملی امام رضا (ع) مسئولیت برگزاری این جشنواره بر عهده آذربایجان شرقی، قرار گرفت. 
علی محرمی در خصوص شیوه های برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: شکل و شیوه این جشنواره در سال جاری متفاوت با سال های قبل بوده و فرصتی به وجود آمده تا هنرمندان شهرستان نیز بتوانند به ارائه آثار خود بپردازند. 
وی افزود: هنرهای نمایشی در پنج منطقه از استان، با یکدیگر رقابت کرده و در جشنواره استانی که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود، از برگزیدگان آن تجلیل بعمل خواهد آمد. گفتنی است؛ در پایان این نشست خبری از پوستر این جشنواره به طراحی فرشید امن الهی رونمایی شد. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا