قهرمانان کشتی نونهالان آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

مسابقات کشتی آزاد نونهالان آذربایجان‌شرقی در عجب‌شیر با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در این مسابقات انتخابی که به منظور گرامیداشت احمد موتاب قهرمان و پیشکسوت کشتی کشور برگزار شد ۱۳۲ کشتی‌گیر نونهال از ۱۸ شهرستان استان به مدت یک روز به رقابت پرداختند و در پایان ۶ دور مسابقه نتایج زیر به دست آمد:

در وزن ۳۵ کیلوگرم شهرام عزیزی و مجتبی فدایی هر دو از تبریز و امیر حسین علیزاده به ترتیب اول و دوم و سوم شدند.

در وزن ۳۸ کیلوگرم ابوالفضل عموزاده از عجب شیر اول شد، مهدی نوروزی از تبریز در مکان دوم ایستاد و امیرمحمد موسی‌زاده از مراغه در جایگاه سوم قرار گرفت.

علیرضا پرخیچ از تبریز عنوان قهرمانی وزن ۴۱ کیلوگرم را کسب کرد و امیرحسین امیرزاده از ملکان در این وزن دوم شد و عنوان سومی به طور مشترک به امین علیزاده از تبریز و میرعلی اصغر موسوی از مرند رسید.

در وزن ۴۴کیلوگرم سعید فاتحی از ملکان،  مجید خردمند و محمد فراموشی هر دو از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.

میلاد نجد از ملکان قهرمان وزن ۴۸ کیلوگرم شد و عرفان عباسی از عجب شیر در سکوی دوم ایستاد و سالار رشیدی از بستان آباد و امیرعطا جنگی از تبریز به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم حسین ابراهیم زاده از تبریز اول شد،  عباس حسینی از مراغه در جایگاه دومی ایستاد و طاها امیر نعیمی از تبریز و محمد موید از سراب به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دروزن ۵۷ کیلوگرم علی صبوری، محمد شکیب و  محمد رجبعلی پور هر سه از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم رضا سروی از ورزقان قهرمان شد، مهدی متج از ملکان به عنوان دومی رسید و محمد سعادتی و عرفان عباسی هر دو ازتبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

امیر حسین شغلی و کمال قهرمانی هر دو از تبریز عناوین اول و دوم وزن ۶۸ کیلوگرم را کسب کردند و علی اکبر شفیعی و علی سمائی هردو از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم علیرضا نورانی از سراب و پویا معصومی از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و آراز خدایی و امید مهرآرا هر دو از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مهدی قاسمی و میلاد حسن زاده هر دو از تبریز در وزن ۸۵ کیلوگرم به ترتیب اول و دوم شدند و پوریا جبرئیلی از مرند و پارسا زعفرانی از تبریز به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز امیر حسین گلشن از عجب شیر قهرمان شد و امیر رضا صفائی مهر از مراغه و امیر حسین اکبری از مرند دوم و سوم شدند.

برترین های این دوره از مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور که در استان همدان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا