پوشش خبری برنامه های طرح بصیرت عاشورایی امامزادگان استان اصفهان توسط صدا و سیما

 پوشش خبری برنامه های طرح بصیرت عاشورایی امامزادگان استان اصفهان توسط صدا و سیما
به گزارش ارک خبر:سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: براساس پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده شبکه های سراسری صدا و سیما مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان را که در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار می شود را به صورت زنده و تولیدی پوشش می دهند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه اظهار داشت: باتوجه به میزان اهمیت برگزاری مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و اطلاع رسانی از اقداماتی که در این زمینه در جوار بقاع متبرکه استان انجام گرفته است برای پوشش برنامه های طرح بصیرت عاشورایی امامزادگان استان اصفهان توسط صدا و سیما هماهنگی های لازم انجام شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برگزاری همایش لبیک یا حسین، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی،همایش اهلی من العسل، همایش رهروان زینبی، مراسم روز تاسوعا و عاشورای حسینی ،برگزاری مراسم سخنرانی، تعزیه و روضه خوانی از جمله برنامه های این طرح در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.
وی ادامه داد: در همین راستا از هفتمین روز ماه محرم لغایت دهمین روز از ماه محرم مراسم عزاداری امام حسین(ع) که با حضور هیئت های مذهبی در جوار حرم مطهر محمد هلال بن علی(ع) آران بیدگل برگزار می شود از شبکه های مختلف رسانه ملی سه سیما، دو سیما، خبر،تهران ،افق و مرکز اصفهان به صورت زنده پخش می شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: برنامه عزاداری روز عاشورا وتاسوعانیز که در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان علی بن محمد باقر مشهد اردهال برگزار می شود به صورت زنده از طریق مرکز صدا و سیمای استان اصفهان پوشش داده می شود.
ایمان خواجه در ادامه اضافه کرد: همایش شیرخوارگان حسینی که روز ۱۵شهریور ماه نیز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر در جوار حرم مطهر امامزاده سیدان الکریمان(ع) دولت آباد برگزار می شود نیز به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می شود و هم چنین مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی که روزهای ۱۸ و۱۹شهریور ماه با حضور هیات مذهبی از شهرستان برخوارو شهر اصفهان برگزار می گردد از شبکه های رسانه ملی پوشش داده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا